.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم معاون رئیس‌جمهور ؛
فرماندار سابق ساری، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران کشور شد
شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
فرماندار سابق ساری، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران کشور شد

شمال نیوز: معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان «سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران» بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از «ایثار»، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به این شرح است:

جناب آقای عباسعلی رضایی

با سلام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران منصوب می‌گردید.

در این راستا انتظار می‌رود با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همدلی و همراهی همکاران خدوم آن اداره کل، در چهارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و قوانین مرتبط، علاوه بر تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر کشور، زمینه دسترسی عادلانه ایثارگران معزز به خدمات قانونی از طریق اهتمام جدی در امورات مرتبط با احراز ایثارگران و تأکید بر رعایت حقوق قانونی جامعه هدف به عمل آورید.

از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.

 

رضایی برادر سه شهید می باشد و در بخشی از کارنامه مدیزیتی خود فرماندار مرکز استان و مدیر کل بنیاد شهید استان مازندران را دارد.

 

شمال نیوز این انتصاب که نشان از توان مندی او می باشد را تبریک گفته، امیدوار یم که در این مسؤولیت خطیر، همانند گذشته منشاء تحوّل و خدمات ارزنده برای جامعه ی ایثارگران باشند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.